Tak Takut DiTerkam Ke???

Isteri : Abang, kenapa letak ikan goreng tu atas meja macam
tu je tanpa penutup?

Suami : Kenapa, tak boleh ke?

Isteri : Gila apa. Keliling rumah kita ni kan banyak kucing.


Suami : Dah tu?

Isteri : Tak takut diterkamnya ke?

Suami : Habis tu kau pakai seksi dedah-dedah ni kau tak takut? Gila apa?

Isteri : Apsal pulak? Apa kena-mengena dengan ikan tu pula?

Suami : Di keliling kita ni kan banyak lelaki yang kita tak tau sama ada baik
atau jahat. Kau tak takut diterkam ke? Macam sengaja mintak diterkam je?

Isteri : errr… (ye tak ye jugak)

Baca ini juga :-

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge