Site visit di SMT Technologies Sdn Bhd

Hari ni aku dan member-member kelas ada
“Site Visit”. Pada mulaya kitaorang sepatutnya melawat ke Lapangan Terbang tapi
tak jadi disebabkan Perdana Menteri kita nak datang.. So, dari melawat ke
lapangan terbang, kami dibawa ke SMT Technologies Sdn Bhd di Sungai Petani,
Kedah. Nak tau ini tempat apa, korang godek-godek lah Mr. Google yang banyak
ilmu pengetahuan tu. Mesti dia bagi taulah kat korang. Ok…
kilang, smt, technologies, asia
Lawatan kami ke sini sekejap je, hanya
sebelah pagi sahaja sebab sebelah petang kami kena ada perbincangan berkaitan
lawatan kami ni. 
director, of, smt, technologies, sungai, petani

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge