Peperiksaan Penolong Penguasa Kastam W27 2014

Hari ni aku menduduki Peperiksaan Penolong Penguasa Kastam W27. Punya lah semangat nak menjawab exam ni. Mula-mual cuba buka kat rumah tapi kecewa sebab tak boleh nak masuk. So, aku pun pergi lah cyber cafe. Pergi dengan semangat nak menjawab tapi bila nak “log in” untuk jawab exam tak boleh. Geram betul rasanya…Bukan aku sorang jer..kawan aku pun sama tak boleh..Dia siap ambil cuti separuh hari untuk jawab exam ni. Hhhhhmmmm……

peperiksaan, penolong, penguasa, kastam, w27

komen, pengguna, spa, mengenai, exam, penguasa, kastam
Aku ni tak boleh nak jawab bahagia A dan B. Bahagian C boleh jawab. Dah jawab habis semua tapi sistem cakap aku jawab baru 186 soalan dari 200 soalan. Haishhh…ni yang pelik nie…Cuba godek-godek lagi tapi tak berjaya juga. Aku biarkan aja lah sampai masa tamat. 
Keputusannya tak tau lah macam mana. Semua ni bergantung kepada rezeki. Jika ada rezeki, ada lah. Aku rasa macam ni lah agaknya situasi orang lain…huhuhu
Penolong, Penguasa, Kastam, W27

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge