Pandangan pertama

Korang pernah tak suka kat seseorang pada pandangan pertama?? Kalo dulu boleh lah kita suka pada pandangan pertama tp sekarang ni,kita kena selidik dulu.. Kalo tak tak tau lah..Kalo dapat yang elok tak pe,tapi kalo sebaliknya,macam mana????fikir-fikirkan….. Kalo dapat macam gambar kartun kat atas ni,habislah….hehehehe….

Mualaf lacurkan isteri dan adik ipar

“Seorang ibu hanya mampu menangis mengenangkan nasib 3 orang anak perempuannya yang didakwa dilarikan menantu, seorang mualaf sejak 3 tahun lalu dan dikatakan telah dijadikan pelacur.” betul ke berita ini???nak tau lebih lanjut korang kenalah dapatkan Harian Metro. pesanan wat ibu-ibu yang nak cari menantu tu,cari betul-betul,nanti dapat hantu pula….heheheehe…

MAU KEJA KA KAWAN????

Hello kawan…apa bikin sekarang???apa??tanam anggur??ooo…faham..faham…haiya..apasal tak cari kerja??apa kerja mau cari kawan???apa??tak sesuai dengan diri???gua cakap sama lu ya,zaman sekarang ya,tak boleh pilih kerja ma…apa kerja ada minta aja la…lebih baik lu kerja dari lu tak da kerja…tak tau mana nak cari??ni gua tolong sama lu…lu kik aja link ni..banyak kerja ada…try lah ya kawan..>>>kerja..kerja..kerja