RM25 jer ????

RM25 apa???baju??seluar?? korang ada baca kosmo hari ni??? kalo baca mesti korang tau apa cer… RM25 tu ada lah jumlah denda yang dikenakan kepada PENARI TIANG.. patut lah ramai sangat nak jadi penari..dapat bayaranlumayan,denda ciput jer kena bayar. jasi diaorang tak kisah lah kan?? itu pun kalo kantoi kena tangkap,kalo tak kantoi,sapu bersih RM250.

psss : kalo kosmo tersalah tulis,aku pun salah info gak lah yer…
Continue Reading

Pandangan pertama

Korang pernah tak suka kat seseorang pada pandangan pertama?? Kalo dulu boleh lah kita suka pada pandangan pertama tp sekarang ni,kita kena selidik dulu.. Kalo tak tak tau lah..Kalo dapat yang elok tak pe,tapi kalo sebaliknya,macam mana????fikir-fikirkan…..

Kalo dapat macam gambar kartun kat atas ni,habislah….hehehehe….
Continue Reading

Apa lah nak jadi….

Semalam tak tau nak wat pe,saja lah aku tengok-tengok fb aku..then terjumpa gambar ni..Apalah nak jadi dengan budak-budak zaman sekarang??? Nak salahkan sapa??Mak Bapak???

korang nilailah sendiri ye..
Continue Reading

Mualaf lacurkan isteri dan adik ipar

“Seorang ibu hanya mampu menangis mengenangkan nasib 3 orang anak perempuannya yang didakwa dilarikan menantu, seorang mualaf sejak 3 tahun lalu dan dikatakan telah dijadikan pelacur.”

betul ke berita ini???nak tau lebih lanjut korang kenalah dapatkan Harian Metro.

mualaf, lacur, isteri

pesanan wat ibu-ibu yang nak cari menantu tu,cari betul-betul,nanti dapat hantu pula….heheheehe…

Continue Reading