Mariam Kampung Putat

Ehhh… Mariam Kampung Putat? Macam-macam lah tajuk drama sekarang. Malam ni Mariam akan bersama penonton TV3 pada pukul 10.00 malam dalam slot cerekarama. Kalau tengok promo kat TV3, nampak macam best cerita ni. Ala-ala romantik kelakar gitu.. Antara barisan pelakon dalam Mariam Kampung Putat ini ialah
Aiman Hakim, pelakon, Vanilla, coklat, bekas,Mentor

blogger,cun,cantik,kini,dah,jadi,pelakon,pengacara,haniz Zalikha,namanya

Selain itu, ada juga pelakon lain yang menjayakan cerekarama Mariam Kampung Putat ni antaranya,korang boleh tengok kat poster ni ok….

Cerekarama,MariamKampungPutat,TV3,malam,sabtu

Kalau tak silap aku lah kan, Kampung Putat tu memang wujud. Kampung Putat kat Kedah. Kalau tak silap lah….

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge