Kad Sim Dah Sedar

Alhamdulillah…. syukur sangat-sangat sebab kad sim dah sedar setelah kad sim koma selama beberapa hari. Kad sim tu lah jangtung hati aku sekarang ni. Mana tak nya, kad sim tu lah sentiasa menghubungkan aku dengan kenalan-kenalan dan juga terpampang di resume aku. Kalau tak sedar, alamatnya aku tak tahu samada aku dapat tawaran kerja atau tidak. Apa-apa pun, kad sim dah sedar, lepas ni boleh lah bermesra seperti dulu…hahaha…..Kalau korang juga alami masalah yang sama baca ni >> Dapatkan balik sim kad yang hilang / rosak.

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge