Human Resources

Ok…ini subjet pertama yang aku belajar….
Wahhh…best juga subjet nie..maybe sebab pengajar dia kot… Ye lah kan, kalau
pengajar tak best, subjet yang best pun akan jadi tak best..kan? Satu minggu,
belajar bab ni jer… tiap-tiap hari ada pembentangan…  
Tapi bagus juga ada pembentangan tiap-tiap
hari, ini secara automatiknya melatih aku untuk bercakap kat depan…sebelum ni
aku suka cakap belakang jer…hahahaha…. 
Antara tajuk-tajuk yang aku belajar dalam kelas ini ialah :- 
 # Apa yang perlu ada dalam resume.
# Temuduga
# latihan Industry

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge