Geram betul aku…

Sejak sebulan dua ni asyik geram jer aku nie..Haisshh…ni gara-gara seseorang ni lah..geram jer aku tengok…nak tau sapa??? ni haa….

qhaliff, anak, ben, ashaari

qhaliff, iman, anak, benashaari

anak, blogger, benashaari

Ini lah Qhaliff Iman..cer tengok tue…haishhh…tengok gambar pun dah geram, in kan pula kalau dapat jumpa..akan ku gigit pipi tembam tue..hahahaha…(gelak jahat)… alaaa..tomei-tomei….
tiap-tiap hari mesti aku tak kan miss untuk buka blog daddy dia…nak tau anak sapa lah ni  yang aku geram, cer klik sini tengok…

p/s  : lambat lagi nak da anak coz tak kahwin lagi…huhuhuhu……

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge