Adakah Aku Bakal Demam ?

Hhhhhmmmmmm…. nak demam ke aku ni ? Tak kan lah kot. Setahun nak berapa kali demam ni ? Hari tu dah demam 1 minggu dah, tak kan lah kali ini nak demam juga? Hari ni dah mula kerap bersin. hidung pun dah sukk seghhh..seukkkseghh…. Nak check tanda-tanda demam jap.

Kalau lah demam sekali lagi, terpaksa aku pergi jumpa doktor yang selalu rawat aku. Tak kisah dah kalau jauh sebab sebelum ni perdi kat klinik 1M tu, dia tak check sangat pun. Tanpa melakukan pemeriksaan lebih lanjut, dia terus tulis senarai ubat. Ayooo… Ubat dah habis tapi diri aku tak juga baik. Kalau demam kali ni, maknanya aku dah pecah rekod. Last aku demam kalau tak silap tahun 2010, sebab perubahan suhu. Lepas tu dalam bulan Ogos baru-baru ni. hhhhmmmm…..

You may also like

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge