Surprise Dari Lisa Surihani

Waahhhh….. ada surprise dari Lisa Surihani lah. Korang tak percaya ? hhhmmm..tak boleh nak cakap apa lah kan, aku tulis je..hehehe… Kalau korang nak tahu apa surprise dari Lisa Surihani, korang kena lah tonton Filem SAM. Kemudian barulah ada surprise dari Lisa Surihani. Jomlah kita tonton SAM kat sini.

Pisang Goreng Je

“Apa ? lapar pisang goreng je? Itu pun nak balik ke?tanya aku kepada mak aku.” Apalah abang aku sorang ini, nak balik kampung sebab nak makan pisang goreng je. Aduhai…macam lah kat sana tak ada jual pisang goreng kan ? Dia kerja kat Johor, jauh lah perjalanan nak balik ke kampung. Lebih kurang 8 jam […]

Comel Ke Aku ?

Eh.. Aku ni comel ke  ? Nak tergelak pula aku. Apa lah pak cik nie. Boleh kata aku comel. Comel erk ? Tengok sikit..hahahaha… Tapi gambar tu selepas aku gunting rambut. Pak cik…oo..pak cik… Kata lah aku ni handsome ke ok lah juga, ni comel. Yang tak boleh tahan, dia siap cubit dua pipi aku […]